Pages

Tuesday, October 18, 2011

Wahh hebat kawan aku sorang nii dahh jadi noveliss

Haiiii,jumpa kembali my frenz...hurm,kali ni aku nak story pasal my frenz yg baik hati waktu skool teknik dulu,heeee......dia nii sentimental ckit kot pasal suke termenung sorang2x tapi mmg baik ati giler r siyes aku ckp.skunk still study lagi kat UTHM.kuar t jg engginerr lahh dia aku jer yg lari bidang hua..hua..hua
skunk dahh jd novelis plak bdk nii pas novel dia kuar aku lahh yg beli saper lagi nk support member kan lau bkn aku..ngeeee~~.

Tapi story dia mmg terbaek r,feeling jer x hbs2x hehehe.......aku dgr next novel dia akan kuar next year...aku nk beli jgk r t mmg best siot.kalau korg x caya try bace sinopsis cter niih,ada lagi terjual kot lau nk catch it kat kedai buku kak limah tuhh...la u x der try crik kat kedai pak man lambung seberang jalan hihihi.

cekedottttt...............
layanzz.....




Tanpa kasih sayang ibu bapa, Nur Aryanis dan Badri Alillah ditempatkan di Rumah Barkat. Ketika kecil, mereka akrab seperti adik-beradik. Setelah dewasa masing-masing membawa haluan dalam kehidupan yang penuh pancaroba. Nur Aryanis telah bertemu dengan Shah Aiman yang telah berjaya menambat hatinya. Namun dia kecewa kerana Shah Aiman merupakan lelaki mata keranjang dan sering mempermainkan hati wanita. Dalam keadaan hatinya yang terluka dia membawa diri ke kampung di samping mencari saudara-maranya. Badri Alillah pulang ke kampung halamannya untuk mencungkil kisah kehidupannya yang sebenar. Dia pula baru mengetahui yang dirinya mempunyai seorang adik. Berjayakah Badri Alillah menjejaki adiknya yang terpisah



nak sign otographh aku sainkan...hehe

4 comments:

ChocStrawberries said...

wau..terernyer tulis novel.. kalau sy da tido 60 kali sblom hbs bc nie..

hakimiareza said...

hiiii..............mmg pun tur r pasal.sambil study pun lehh create novel.mmg tabik spring lahh

ME CTCT said...

wah..bes r dpt kwn novelis..mesti bm dapat A neh..hehehe...patot la dia suka termenung, cri idea kOt :D

hakimiareza said...

hahaha.............yer r tu cik CTK pandainyerr.
x BM dia dpt C kot.ngeeee alih2x jd novelis.

About Me

My photo
Datang Dan tgk sendiri..hehehe

U'R ALONE

U'R ALONE
THINK BOUT THAT